Klima je postala gotovo neizostavan dio automobila

Vožnja automobila u vrućim ljetnim mjesecima je nekada predstavljala dosta neugodno iskustvo. U doba kada je jedini način za rashlađivanje bilo otvaranje prozora, nije bilo ugodno dugo se voziti automobilom po ljeti. Jer čak i kada biste otvorili prozor, vrući zrak bi ušao u unutrašnjost automobila i ne biste se rashladili. Sve to se promijenilo s ugradnjom klime u automobile. Klima je u početku bila rezervirana samo za one nešto luksuznije automobile, ali danas u rashlađenom automobilu mogu uživati gotovo svi.

Automatska i ručna klima

Klima u automobilu može biti automatska i ručna. Automatska klima podrazumijeva da namjestite konkretnu temperaturu te će klima funkcionirati na taj način da će tu temperaturu održavati. To znači da će se po potrebi uključivati ili isključivati, sve kako bi se održavala željena temperatura.

Ručna klima radi na nešto drugačiji način. Kod nje uglavnom ne možete točno definirati određenu temperaturu, već ćete namjestiti neku razinu temperature. Automatska klima je uvijek skuplja varijanta i ponekad ćete prilikom odabira klime za automobil moći odabrati koju varijantu želite. Iako je automatska klima jednostavnija za korištenje, ne biste trebali imati problema niti s ručnom klimom. Bez obzira koju od te dvije varijante klime odabrali, vožnja automobilom u ljetnim mjesecima će vam biti ugodno iskustvo.

Višezonska klima

Razvoj tehnologije omogućio je proizvođačima i daljnji napredak kada je u pitanju klima. Naime, kao što je nekad klima bila rezervirana samo za one luksuznije automobile, danas se u luskuznijim automobilima mogu pronaći još neke inovacije. Najveća inovacija je višezonska klima, odnosno mogućnost namještanja više različitih načina rada klime za određene dijelove automobila. Tako je moguće da recimo vozač za svoj dio vozila namjesti određenu temperaturu, dok će suvozač za svoj dio namjestiti svoju temperaturu. Naravno, ne očekujte čuda, odnosno teško ćete postići velike razlike u temperaturi.

Ne pretjerujte s razinom temperature

Jedva greška koji rade mnogi vozači je da tijekom ljetnih mjeseci postave vrlo nisku razinu temperature, odnosno da razlika između željene temperature u automobilu i vanjske bude prevelika. To je izrazito opasno, pogotovo ako često ulazite i izlazite iz automobila jer ćete svaki put šokirati svoje tijelo.

YouTube video

Zato je bolje održavati nešto manju razliku između vanjske i unutarnje temperature. I dalje će vam vožnja biti ugodna, a tijelo će vam biti zahvalno.

Članci iz iste kategorije:

Scroll to Top