U proteklih nekoliko godina promocija tvrtki postala je imperativ na tržištu rada, svaka tvrtka koja želi ostati konkurentna na tržištu danas mora uložiti velike resurse u vlastitu promociju kako bi ostala vidljiva na tržištu, kako partnerima tako i sadašnjim tako i budućim klijentima.
Nekada se promocija odrađivala isključivo kroz promotivne materijale u vidu papirne konfekcije poput rokovnika, kalendara ili pisaćeg pribora. Danas su se te granice uvelike pomaknule pa se tako promocija često vrši i uz pomoć promotivnog tekstila.
Sadržaj:
Popularni komadi odjeće za promociju
S obzirom da se promotivni tekstil kao odličan oblik promocije sve više popularizirao, sve je veći broj tvrtki koje ga danas koriste u svoje promotivne svrhe, odnosno u svrhu poklanjanja svojim partnerima i kolegama. Najpopularniji komadi promotivnog tekstila su:
- Promotivne majice (polo majice, obične majice dugih i kratkih rukava)
- Promotivne jakne
- Promotivne kape
- Promotivne kabanice
- Promotivne pregače
Ovisno o tome koliki budžet imate možete se odlučiti za jedan od navedenih komada, pri čemu su promotivne kape i majice najjeftinija opcija.
Zašto se oglašavati na ovaj način?
Iako je promocija uz pomoć promotivnog tekstila postala vrlo popularna, mnogima i dalje nisu jasne prednosti ovog načina promocije. Naime, osnovo pravilo bilo koje vrste promocije je vidljivost na tržištu kako trgovinskom, tako i poslovnom stoga je vrlo važno dobro istaknuti svoj logo, moto, ime, kontakt i slično kako biste uvijek bili na oku kupaca i poslovnih partnera.
Upravo je zbog toga promocijski tekstil toliko koristan jer nema osobe koja neće primijetiti logo na promotivnoj jakni ili majici, dok će se logo na kemijskoj olovci ili rokovniku vrlo brzo izbrisati i postat ćete nevidljivi, a to nitko ne želi.
Uštedite kod promocije, ali budite efikasni
Kao što je ranije rečeno, korištenje promotivnih kapa u svrhu promocije najjeftiniji je način korištenja promotivnog tekstila jer su kape najjeftinije. Ipak, cijena kapa vas ne treba zavarati u smislu njihove efikasnosti zbog toga što su one jednako efikasne kao i bilo koji drugi oblik tekstila za promociju.
Osim toga, promotivne kape vrlo su funkcionalne za sve vrste djelatnosti pa ćete svojim klijentima uvijek biti vidljivi što je i glavni cilj promocije.
Aktualni promotivni tekstil
Ukoliko govorimo o promotivnom tekstilu koji je aktualan u ovo doba godine tu je svakako važno spomenuti promotivne jakne, vjetrovke, kabanice te promotivne prsluke koji osim promocije i vidljivosti vaše tvrtke na tržištu klijentima pruža udobnost i toplinu. A to je svakako poželjno jer je funkcionalnost ključna u svim segmentima života pa tako i u promociji.
Ovisno o vašem budžetu možete birati između kvalitetnijih i manje kvalitetnih modela zimskog promotivnog tekstila, a o bojama i uzorcima sami donesite odluku pazeći pritom da boje budu nosive. Način na koji ćete tiskati svoj logo i slično ovisi prvenstveno o vama i vašem budžetu pa se tako možete odlučiti između jeftinijih opcija tiska poput sito transfer tehnike ili pak višebojne tehnike i tehnike računalnog vezenja.
Idite korak dalje u oglašavanju svoje tvrtke
Ukoliko ste već svladali korištenje tekstila u svrhu promocije svoje tvrtke i brenda te želite biti inovativni i originalni, možete se odlučiti za komprimirani promotivni materijal. Naime, ova vrsta promotivnog materijala za razliku od promotivnih polo majica ili kabanica puno je kompaktnija te na manjem prostoru pruža više informacija o vašoj tvrtki i poslovanju.
Jedini nedostatak ove vrste promotivnog materijala je njegova cijena koja je zasad prilično visoka s obzirom na to da se još uvijek nije dovoljno popularizirala kako bi bila dostupna za šire korištenje.
Polo majice kao promotivna sportska elegancija
Kao što smo već ranije naveli, a sigurno ste i sami primijetili, jedan od najučestalijih načina promocije na našim prostorima su promotivne majice. Iako su vrlo efektne, obične promotivne majice ipak su postale dijelom prošlosti i zastarjelog načina promoviranja. Na mjesto njih tako su došle popularne promotivne polo majice koja je nastala u modnom ateljeu Ralpha Laurena.
Naime, polo majice vrlo su popularan odjevni predmet muškaraca i žena svih dobnih skupina jer pripadaju stilu sportske elegancije zbog čega su vrlo nosive u brojnim prilikama. Upravo je njihova popularnost, udobnost i efektnost razlog zbog kojeg biste se trebali odlučiti na njihovo korištenje u promocijske svrhe. Ljudi će ih radije nositi nego klasične majice dugih ili kratkih rukava, a što ih više i radije budu nosili, vaša tvrtka i brend postat će vidljiviji većem broju ljudi, odnosno potencijalnih klijenata. A to je svakako i krajnji cilj svake pa i ove vrste promocije.