Marketing je oduvijek iznimno važan za pravilno poslovanje firmi, a jedan od najpopularnijih vidova marketinga je promotivni tekstil. On donosi mnoge benefite firmama, a razlog tome je što osim oblačenja svojih radnika nudi i besplatan marketing. Pogotovo je popularan kod vozača ili dostavljača, koji se često nalaze na cesti i prostorima s velikim brojem ljudi.
Možemo reći da su promotivne majice s printom postale izrazito popularne i standard za mnoge kompanije. Kroz ovaj tekst uputiti ćemo vas u tekstil za promociju firme i kako ga kreirati.
Sadržaj:
Promotivna odjeća za radnike
Postoje dva načina za promotivni tekstil:
- oblačenje zaposlenika
- darivanje kupaca i klijenata
Oblačenje svojih zaposlenika je neophodno za stvaranje brenda kompanije i ujedno omogućava razlikovanje zaposlenika od kupaca. Prilikom odabira morate prvo odlučiti koje sve odjevne predmete trebaju vaši zaposlenici, poput majica, polo majica, jakni, hlača…
Nakon što ste odlučili koje odjevne predmete ćete kupiti, morate ih kreirati. Prilikom kreiranja glavna stvar koju morate odabrati je boja, a najbolji je birati maksimalno dvije boje koje opisuju vaš brend. Na svu odjeću istaknite slogan ili logo, kako bi joj dali potpuno prepoznatljiv izgled, no nemojte logo stavljati prevelik, već neka bude decentan.
Promotivni tekstil za kupce ili klijente
Kod darivanja vjernih kupaca i klijenata, koje se obično dešava za vrijeme blagdana ili na godišnjicu tvrtke, najčešće se daruje promotivni tekstil poput:
- ručnika za plažu
- majica
- jakni
Na ovaj način, osim što pokazujete svojim kupcima da vam je stalo do njih, dobivate i besplatnu reklamu kada oni nose taj predmet. Upravo zbog toga je ovo dobar potez s kojim ćete spojiti ugodno i korisno. Kada darujete, nemojte previše isticati svoj brend, kako ne bi ispalo da kupce koristite samo za reklamu, već budite diskretni, jer je darivanje s predmetom koji će nositi u prvom planu.
Promotivni materijal
Nije promotivni tekstil jedina stvar s kojom možete darivati kao promo materijal. Promotivni materijal je izrazito popularan za vrijeme blagdana i nudi jeftine poklone za svoje kupce. Tu najčešče spadaju:
- kemijske olovke
- upaljači
- rokovnici
- i razni drugi predmeti
Ako darujete neke bitne poslovne suradnike, možete se odlučiti i za neke veće poklone, poput drvene kutije s bocom vina ili seta s kemijskom i rokovnikom.
Promotivni tekstil je izrazito popularan i danas je postao kultura, stoga je neophodno da svaka ozbiljna firma, koja drži do sebe, daruje svoje kupce/klijente i da ima prikladno obučene radnike koji joj povećavaju ozbiljnost.